Όροι Εγγύησης
ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΥΣΚΕΥΗΣ
- Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία αγοράς η οποία αναγράφεται στην νόμιμη απόδειξη αγοράς.
- Η εγγύηση ισχύει μόνο με την επίδειξη του παραστατικού αγοράς.
- Η επισκευή θα γίνεται μόνο στις τεχνικές εγκαταστάσεις της PROFIT με την προσκόμιση της συσκευής κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.
- Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής του ελαττωματικού προϊόντος η PROFIT το αντικαθιστά με άλλο είτε ίδιο είτε αντίστοιχων τεχνικών προδιαγραφών ή και διαφορετικού κατασκευαστή.
- Ο τρόπος και τα έξοδα μεταφοράς από και προς την PROFIT είναι ευθύνη του πελάτη.
- Ο χρόνος αποπεράτωσης της επισκευής των σταθερών και φορητών υπολογιστών Refurbished & Grade αποφασίζεται αποκλειστικά από την PROFIT.
- Η επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος είναι στην απόλυτη επιλογή τής PROFIT. Τα ανταλλακτικά ή προϊόντα που αντικαταστάθηκαν περιέχονται στην κυριότητά της.
- Η παρούσα εγγύηση δεν καλύπτει τα αναλώσιμα μέρη των συσκευών (π.χ. CD, DVD, μπαταρίες, καλώδια, καλώδια φόρτισης laptop κ.τ.λ.)
- Προβλήματα που προέρχονται από το λειτουργικό σύστημα των ηλεκτρονικών υπολογιστών δεν καλύπτονται από την παρούσα εγγύηση όπως επίσης δεν καλύπτονται προβλήματα που έχουν προκληθεί από ιούς.
- Η PROFIT δεν υποστηρίζει και δεν καλύπτει με εγγύηση προϊόντα και υπολογιστές στα οποία έχουν εγκατασταθεί ή χρησιμοποιηθεί μη νόμιμα αντίγραφα λειτουργικών συστημάτων ή προγραμμάτων.
- Η PROFIT δεν ευθύνεται για την εγκατάσταση καθώς και τυχόν προβλήματα προγραμμάτων τα οποία δεν εμπορεύεται.
- Η PROFIT δεν υποχρεούται να αποκαταστήσει βλάβες Η/Υ και λοιπών υλικών τα οποία δεν έχουν αγορασθεί από το φυσικό ή το ηλεκτρονικό κατάστημά της.
- Οι τεχνικοί της PROFIT δεν υποχρεούνται να προβούν σε οποιαδήποτε αντικατάσταση υλικού, στα πλαίσια της εγγύησης του προϊόντος και εφόσον ισχύει η εγγύηση αυτών, εάν δεν τους επιδειχθεί η πρωτότυπη απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς του, προς αντικατάσταση, υλικού.
- Η PROFIT δεν φέρει καμία ευθύνη για ζημιές που προκαλούνται από το προϊόν ή από σφάλματα λειτουργίας του προϊόντος, συμπεριλαμβανομένων των διαφυγόντων εσόδων και κερδών, των ειδικών, αποθετικών ή θετικών ζημιών και δεν φέρει ευθύνη για καμία αξίωση η οποία εγείρεται από τρίτους ή από εσάς για λογαριασμό τρίτων.
Τι καλύπτει η εγγύηση σταθερού και φορητού Η/Υ Refurbished & Grade A, B
- Οι σταθεροί Η/Υ και φορητοί Refurbished & Grade A, B καλύπτονται από 1 χρόνο εγγύηση καλής λειτουργίας.
- Για τον 1ο χρόνο εγγύησης των σταθερών και φορητών Refurbished & Grade A, B υπάρχει εγγύηση ανταλλακτικών & εργασίας.
- Ο χρόνος αποπεράτωσης της επισκευής των προϊόντων Refurbished & Grade A, B ορίζεται στις 15 ημέρες εφόσον υπάρχει το απαραίτητο ανταλλακτικό. Μετά το πέρας των 15 ημερών η PROFIT δεσμεύεται να δώσει στον πελάτη προϊόν προς προσωρινή αντικατάσταση μέχρι την ολοκλήρωση της επισκευής.
- Η μπαταρία και το τροφοδοτικό του φορητού Η/Υ Refurbished & Grade A, B, C δεν καλύπτεται εγγύηση.
- Οι προδιαγραφές για την οθόνη του φορητού Η/Υ GRADE A, Β, προβλέπουν ότι η ύπαρξη μέχρι (3) τριών απειροελάχιστων σκούρων ή ανοιχτόχρωμων κουκίδων (pixels) σε αυτού του τύπου τις οθόνες, είναι απολύτως φυσιολογική και δεν αποτελεί αιτία επισκευής η αντικατάστασης της οθόνης.
Τι δεν καλύπτει η εγγύηση Refurbished Grade A, B.
- Δεν καλύπτει προβλήματα software, viruses, ή προβλήματα λειτουργικού.
- Δεν καλύπτει μεταφορικά έξοδα από και προς τις εγκαταστάσεις της PROFIT.
- Βλάβες που έχουν προκληθεί από κακή χρήση όπως, φθορές, πτώση, ρίψη υγρών, σπασμένα ή αλλοιωμένα πλαστικά μέρη κ.τ.λ.
Παρατηρήσεις, Δεδομένα και απώλεια
- Πριν την παράδοση μιας μονάδας για επισκευή ο πελάτης οφείλει να έχει δημιουργήσει αντίγραφα ασφαλείας (Backup) για τα δεδομένα του και να έχει σβήσει στοιχεία εμπιστευτικού χαρακτήρα ή προσωπικής φύσεως.
- Σε περίπτωση βλάβης σκληρού δίσκου η PROFIT υποχρεούται να αντικαταστήσει το ελαττωματικό υλικό, το οποίο αυτομάτως σημαίνει απώλεια των αποθηκευμένων αρχείων και λογισμικών χωρίς η εταιρία να έχει ευθύνη για αυτά.
- Ο πελάτης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την ασφάλεια και την φύλαξη των δεδομένων του, καθώς και για την επαναφορά και επανεγκατάσταση τους οποιαδήποτε στιγμή και για οποιοδήποτε λόγο και αιτία. Η εταιρία δεν θα είναι υπεύθυνη για την ανάκτηση και επανεγκατάσταση προγραμμάτων ή δεδομένων άλλων από αυτών που εγκατέστησε αρχικά κατά την κατασκευή του Η/Υ.
- Η PROFIT δεν φέρει καμία ευθύνη για τα αποθηκευμένα δεδομένα (data, αρχεία, προγράμματα) στα μαγνητικά, μαγνητο-οπτικά ή οπτικά μέσα, καθώς και για οποιαδήποτε άμεση, έμμεση, προσθετική ή αποθετική ζημιά που προκύπτει από την απώλειά τους. Η φύλαξη και αποθήκευσης των δεδομένων ανήκει στην αποκλειστική ευθύνη του πελάτη.
Η εγγύηση παύει αυτόματα να ισχύει στις παρακάτω περιπτώσεις:
- Όταν το προϊόν υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο από την PROFIT άτομο.
- Όταν η βλάβη προέρχεται από κακή συνδεσμολογία, ατύχημα, πτώση, κραδασμούς, έκθεση σε ακραίες θερμοκρασίες, υγρασία ή ρίψη υγρών.
- Όταν το προϊόν υποβάλλεται σε φυσική ή ηλεκτρική καταπόνηση.
- Όταν το προϊόν χρησιμοποιείται με τρόπο που δεν ορίζεται από τις κατασκευαστικές προδιαγραφές ή σε απρόβλεπτο για τον κατασκευαστή περιβάλλον.
- Όταν το πρόβλημα οφείλεται σε προγράμματά (π.χ. ιούς, προγράμματα over clocking) που μεταβάλλουν τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της συσκευής.
- Όταν δεν ακολουθούνται οι διαδικασίες συντήρησης του κατασκευαστή.
- Δεν παρέχεται εγγύηση ούτε εγγυάται προστασία για ζημία που προκλήθηκε από λανθασμένη εγκατάσταση ή χρήση καθώς επίσης,
- Δεν παρέχεται εγγύηση ούτε εγγυάται προστασία για Προϊόντα Τρίτων, Λογισμικό και Υλικό Αναβάθμισης.
Με την παραλαβή της παρούσας εγγύησης ο πελάτης αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους της.